joi, 27 ianuarie 2011

Costume copii si adulti

         Am sa postez cateva imagini cu costume existente in magazin. Insa nu am sa merg pe viitor pe varianta asta pentru ca ar insemna sa fac un sir nesfarsit de imagini pe care s-ar putea sa nu aveti rabdare sa le vedeti. Astfel ca am sa va rog pentru orice ocazie aveti nevoie de costum sa alegeti una din variantele "ajutatoare": fie ma sunati la telefoanele mobile care sunt oricand la dispozitia voastra si ma intrebati daca am cutare sau cutare costum, fie veniti la magazin si aici puteti primi toate informatiile de care aveti nevoie.
        Pentru a putea pune in aplicare cele doua variante aveti nevoie de numerele mele de mobil:0740185566 si 0726213737, si pentru a veni la magazin trebuie sa stiti programul . Aici lucrurile se complica putin pentru ca programul nu este mereu acelasi . E in functie de sezon si cereri.Dar am sa incerc sa va tin la curent cat de des pot cu programul magazinului. Acum pana prin data de 15 martie magazinul e deschis : luni, marti, joi si vineri de la 10.00-18.00, miercuri de la 15.00-18.00. Sambata nu e deschis decat daca sunt evenimente si cerinte.
   Era sa uit , am si o adresa de email unde ma puteti intreba orice e legat de costume si de magazin si o adresa de facebook ca doar se stie, nu ai adresa de facebook nu existi :-)
silvia_gabriela1970@yahoo.com



















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu